vrijdag 4 november 2011

Breiwerkwest in Amsterdam

Breiwerkwest zijn een stel creatievelingen,
die de eerste donderdag van de maand samenkomen
op een plek ergens in Amsterdam
(zie voor informatie http://www.breiwerkwest.nl/)
Elke keer is er een onderwerp, waar we ons mee bezighouden.
Dit keer hebben we een project om een boom vol met bladeren te haken, te breien.
Gisterenavond ben ik er samen met mijn dochter geweest.
Dit keer was het in een heel gezellig vegatarisch eethuisje Cafe Van de Buurt,
Gerard Callenburgstraat 1, in Amsterdam 
Echt de moeite waard om daar eens lekker te gaan eten
We aten een Vegatarische Lasagne 
(Lasagne met artisjok, mais, tapenade en braadstukjes € 9,75)
en die was echt overheerlijk!!!!!!!
Voor het geld hoef je het niet te laten!
Voor 10 euro een heerlijke maaltijd dus!

En daarna heerlijk aan de slag met andere haak- en breisters
Sommigen hadden thuis al een hoop blaadjes gemaakt en meegenomen.
Weet nu  hoe ik een blad moet breien....
Het oranje blad heb ik gemaakt en het donkere blad mijn dochter!
In het boekje 100 bloemen om te haken en te breien van Lesley Stanfield
kan je het patroon vinden van dit blad
Op een van de tafeltjes zag ik nog een leuk idee!
Suikerpotjes omhaken!
Kon het natuurlijk niet laten om er even een foto van te maken.....

Kortom het was een hele gezellige avond!
Voor herhaling vatbaar!

1 opmerking:

h&m