maandag 16 april 2012

Dankzij de Tip van Ilonka ziet het er beter uit

Wat heerlijk toch een blog waar je je kunsten kunt vertonen, en als het mis gaat je te hulp wordt geschoten. Super!!!


Mijn vorige berichtje met de mislukte bloem, was dus toch niet helemaal mislukt.


Dankzij de tip van Ilonka ziet het er toch weer beter uit, als ik het nog niet zo als het moet, maar dat komt omdat ik de binnenring vertaling niet goed begreep en zelf maar wat heb gerommeld.


Maar op het vierkantje waar ik er nog een aantal van had liggen, staat het best grappig.
Hier nu dus uitgedeukt haha 
En hier op het vierkantje neer gelegd dat ik nog had en een lintjes garen waar het van gehaakt is nog even door de rand geregen.


3 opmerkingen:

  1. Yes, ik mag de 1e reactie neerzetten;)
    Ik keek net hierop, en ik zag je berichtje niet.Wel je 1e bericht.En daarna dacht ik: Huh, ben ik nou raar??Haha.Maar erg leuk!!Ik hou van bloemetjes haken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine tip en kleine moeite ;):)
    Wauw wat mooi !! Echt prachtig zo met die extra rand met blauw lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk toch als je zo met gelijkgestemden kunt overleggen!!
    Het resultaat mag er wezen!!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m