zondag 10 juni 2012

De Hello Kitty's van de laatste tijd in 1x

De laatste tijd maakte ik 3 Hello Kitty's voor 3 van mijn nichtjes.
Om eerlijk te zijn is dit niet echt mijn leukste ami, ik vind het niet zo'n leuk figuurtje, 
ben ook niet zo tevreden over de uitvoering, 
dus ik ga mijzelf en jullie er niet meer mee vervelen.
De 1e, Hello Kitty "gewoon"

De 2e, Ahoy Kitty (voor een waterscout)

En de laatste, Hello Kitty Bumble Bee (kijkt op de foto een beetje gemeen, in het echt valt dat erg mee)




2 opmerkingen:

  1. ........Nou Angélique,ik vind ze heel leuk hoor!
    En ze 3x maken is toch een hele klus.
    Complimentje!!
    Veel groetjes,Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook leuk . Heel mooi gedaan . Leuk die verschillende kleertjes knap dat je dat zo kunt bedenken zo ver ben ik nog lang niet hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

h&m