maandag 18 juni 2012

Kitty

Mijn eerste Amigurumi "Kitty" gemaakt. Was natuurlijk niet het makkelijkste patroontje, maar naar mijn idee wel erg leuk geworden!
Het Nederlandse patroon kun je hier vinden.



Het is leuk haken en vlug hihihi, maar hoe moest ik aan elkaar maken? Dat stond er niet bij, dus ben ik zelf maar gaan prutsen, maar zou toch graag willen weten, hoe ik dat eigenlijk moet doen. Iemand een suggestie voor een blog of iets, waar ik dat op kan zien/lezen? Zou heel fijn zijn en vast bedankt!

Liefs can mij, Marga

2 opmerkingen:

  1. je kitty is helemaal goed gelukt! Wat een schatje! Misschien leuk om te vertellen, waar je de link van het patroontje gevonden hebt...
    Hoe je het in elkaar moet zetten wet ik niet, ben nog niet zo bezig geweest met amigurumi. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de eerste keer is zij wel goed gelukt ja. En de link, ben ik helemaal vergeten en ga ik gelijk erbij zetten. Bedankt!!!!!

      Verwijderen

h&m