donderdag 7 juni 2012

'Maak het voor Maud' - oproep

Net toen ik de laatste hand had gelegd aan mijn 2de knuffel voor Poekie kwam ik terecht

 Lotje doet een oproep... 
of wij creatievelingen iets willen maken om te verkopen... 
voor Maud, want Maud heeft een zeldzame vorm van kanker en haar mama en papa hebben veel centjes nodig om met hun zieke kindje naar Amerika te reizen (en te verblijven). 
Hier  en hier vind je het volledige verhaal.
 Lotje zal al deze verzamelde schatten dan verkopen op de Braderie in Zwolle, om geld in te zamelen en zo een steentje bij te dragen.

En dit verhaal brak mijn hart, en ik vind dat ik iets moet doen. 
Daarom heb ik besloten mijn 2 knuffels voor Poekie op te zenden naar Lotje...
 maar Poekie, niet getreurd, ik maak gewoon 2 nieuwe voor jou! :-)

En als jullie, lieve blogvrienden zich geroepen voelen om ook iets te doen...
 maak dan iets moois en via 'Door Lotjes Roze Bril' kan je lezen wat je moet doen om je zelfgemaakte creaties bij haar te krijgen.

Net op tijd klaar om uit te vliegen ... :-)
Gemaakt met restjes wol
uit het boekje van Libelle, brei je eigen speelgoeddiertjes
Amaretto's vriendje zit mee te popelen om te vertrekken richting Lotje

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, en ze zullen er erg blij mee zijn
    Ik zal ook even op de site gaan kijken
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poekie kan nog wel even wachten op knuffels hoor... eerst moet Maud natuurlijk geholpen worden!!! Poekie gaat 'n paar bloemenbrooches maken voor dit mooie initiatief!! En we duimen voor Maud!!!!!!

    Knuffel, Poekie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi initiatief, zal eens kijken wat ik voor Maud kan gaan maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het op mijn blog geplaatst, in de hoop, dat er veel mensen hier kijken en ook actie ondernemen. We houden moed voor Maud!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enorm bedankt voor jullie geweldige inzet en betrokkenheid. Ik zit jullie reacties met kippenvel te lezen.

    Lieve groet,

    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig deze uil! Een leuke variant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb het verhaal van Maud gedeeld op mijn facebook-pagina en ook ik maak het mee voor Maud! Lot, ik heb je net gemaild. Ik duim, samen met mijn meisjes, voor Maud!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt allemaal om te reageren en ook mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m