dinsdag 12 juni 2012

Ook ik maakte een granny square bag

Het is eigenlijk alweer een tijdje geleden dat ik op o.a. het blog van Lindevrouwsweb de tas voorbij zag komen, die gemaakt was van een hele grote granny square.
Ik zag hem in allerlei verschillende vormen en kleuren.
En.... ik wilde er ook eentje maken.

Ik had nog materiaal liggen (ahum, een klein beetje maar....) en de bolletjes frottégaren in wit en turquoise leken me er wel leuk voor.



Vooral omdat ik ook een aantal tasjes had liggen met turquoise ronde handvatten. Daar kon er best eentje van opgeofferd worden.


Dus ik ging aan de slag en het schoot best lekker op. En dit is het geworden:










Het geruite lapje had ik ook nog liggen. 
Dus dit is zelfs een UWYH-project geworden.
 Helemaal goed natuurlijk.

Ik vind hem zelf wel geslaagd. Het is een flinke tas waar aardig wat in kan. Dus handig ook nog.

Mocht toevallig iemand interesse hebben in de ronde handvatten. Ik heb nog een paar van die tasjes (die trouwens op zich ook leuk en handig zijn). Die verkoop ik in mijn webwinkel voor € 2,50 per stuk. Niet duur toch? Al zou je alleen de handvatten maar gebruiken.
Om bijvoorbeeld ook zo'n leuke tas te maken. Maar dan weer anders.

3 opmerkingen:

  1. Erg mooie tas geworden. Kun je lekker in verdwalen volgens mij hahaha..
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is en blijft een geweldige leuke tas! Die van jou is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en een lekker frisse kleuren!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

h&m