dinsdag 23 oktober 2012

gehaakt kantje

Ooit, lang geleden, 
haakte ik een zwarte grote sjaal in een kantpatroon.
Ik was gek op dat ding en droeg hem veel.
Op een keertje echter ben ik hem vergeten in mijn stamcafé.
En toen ik een dag later op zoek ging naar mijn sjaal,
 was hij al weg.
o wee o wee!
Zo'n spijt had ik daarvan ! 






            Maar ik ben aan een nieuw exemplaar begonnen. 
Eindelijk !
En als patroon besloot ik allemaal kantjes
 aan mekaar te haken.
Op deze foto zie je het eerste kantje dat ik gebruikte.
In kleur voor de bijbehorende tut, 
want in het zwart is dat echt niet duidelijk genoeg.
Wil je weten hoe je dit patroon haakt ? 
En weet je nog ergens een ( gratis ) kantgehaakt randjespatroon ? 
Laat het me gerust weten ! 

4 opmerkingen:

  1. very original pattern, and thanks for sharing it with us.... i love the color that you are using... and your blog is always and fresh air in the morning... al the very best...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk randje! Hier vind je veel patronen voor randjes. http://www.mypicot.com/beta/crochet_patterns_edgings.html

    BeantwoordenVerwijderen

h&m