dinsdag 23 oktober 2012

Gehaakte bolletjes muts

Hallo lieve bloggers van Haak Maar Aan.
 Sinds enkele maanden volg ik deze site van Haak Maar Aan. Eigenlijk al vrij snel sinds ik ben gaan bloggen. 
Dit is mijn eerste berichtje hier,
 Joke heeft me toegelaten tot the crew☺,
 dank je wel hiervoor Joke.
Sinds juni/juli ben ik haken gaan leren............
Ik dacht DAT leer ik nooit, maar warempel,
 er zijn al wat dingetjes van de haaknaald afgekomen. 
Dat ik echt voor het fijne werk in de wieg ben gelegd,
 dat weet ik (nog) niet,
 maar dit vind ik al heel erg leuk 
en bij deze heb ik zelf een tutorial van gemaakt, 
kom je gezellig bij me kijken HIER op de site?



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mutzje.Erg mooi.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenneke wat gaaf te lezen dat je na zo korte tijd al zo iets PRACHTGE haakt. Suppppeerrrrr lieve groetjes Esther.( hobby Es)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenneke, Leuke muts heb je gemaakt! Het haken gaat je al heel goed af in zo'n korte tijd! Toppie! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

h&m