zaterdag 6 oktober 2012

Poedel

Al heel lang las ik mee op dit blog,
 maar het leek me nu ook leuk om nu mee te gaan doen. Eigenlijk haakte ik niet veel ,maar borduurde ik vnl.
 Maar ik heb de smaak van het haken 
weer helemaal te pakken, 
ik haak voornamelijk.
Vandaar dus mijn eerste berichtje hier.
 En één van mijn laatste werkjes wil ik hier even laten zien.

Mocht je meer willen zien van wat ik maak,
 dan kun je ook op mijn blog terecht, www.scrapenstitch.blogspot.nl.
Iedereen een heel fijn weekend, 
groetjes Amarins

6 opmerkingen:

  1. Je moet even je blognaam linken in dit bericht komen de mensen er gelijk op!Als ik het kopieer en plak in de webbrowser pakt hij je blog n.l niet.Maar eh poe poe wat een leuke poedel!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angeline, sinds ik werk met Google chrome krijg ik dit dus niet meer voorelkaar. Of het nou aan de pc ligt of aan mij, tja............................. Ik denk trouwens dat het ligt aan het feit dat blogger tegenwoordig overal .nl achterzet inplaats van .com. Dus tik .nl in aan het eind en dan doet hij het denk ik wel!
      Groetjes, Amarins

      Verwijderen
  2. He je daar een nederlands patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen

h&m