donderdag 27 december 2012

Fijne Gezellige Kerst!!!

Fijne Gezellige Kerst
voor iedereen
die er aan hebben meegewerkt,
 dat dit zo'n geweldig leuk blog is geworden!




De afgelopen ander half jaar is Haakmaaraan zo gegroeid en heeft het al 649 volgers gekregen!
Echt geweldig!!! 

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie enthousiasme
jullie bijdrage aan die leuke, gezellige posts!!!
Ga vooral zo door!
Als jullie ideeen hebben, laat het me weten, 
 daar kunnen we natuurlijk wat meedoen.
 
 En de mijlpaal van
 100 medeauteurs hebben we ook bereikt!
Dat is echt super!

Alleen jammer voor degene,
 die zich de afgelopen weken hebben aangemeld,
 die kan ik helaas niet meer toevoegen, 
omdat Google niet meer dan 100 mensen toelaat!
Sorry voor degene die graag mee willen doen hier!
Jullie blijven op de wachtlijst staan!
 Zodra ik weer mensen kan toevoegen, ga ik dat doen! 
Ook kan je je natuurlijk nog aanmelden voor de wachtlijst!
Deze ga ik vanaf heden goed bijhouden...
Daarom vraag ik aan degene,
 die geen posts meer hier plaatsen,
dit mij te willen laten weten, 
zodat ik weer nieuw mensen kan toevoegen,
zo houd ik het blog levendiger!
Anders moet ik mensen verwijderen, 
die de laatste 4 maanden
geen blogpost meer hebben geplaatst!
Dus als je je plekkie hier wilt behouden,
plaats dan alsnog een blogpost!
Tot 14 januari 2013 geef ik jullie de tijd,
 daarna moet ik dan toch helaas mensen verwijderen,
 die sinds 1 september 2012 
geen posts meer hier hebben geplaatst.
Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd?
Voor vragen kan je me altijd mailen! 
email: lindevrouw@gmail.com
Liefs groetjes Joke alias Lindevrouw 


3 opmerkingen:

  1. Wat raar dat er een limiet aan zit!
    En het is juist zo'n leuk blog geworden, waar je regelmatig in contact komt met "nieuwe" creatievelingen, ik bedoel mensen die je nog niet eerder was tegen gekomen; mij heeft het al aardig wat blogs opgeleverd op mijn bloglijst.
    Dankjewel Joke voor het opzetten en onderhouden van dit blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker jammer dat er een limiet op zit, misschien google er eens over aanspreken! Probeer het zo goed en zo kwaad het allemaal goed bij te houden! Het is inderdaad heel leuk weer nieuwe creatievelingen hier tegen te komen! liefs groetjes Joke

      Verwijderen
  2. nu weet ik in ieder geval waarom ik geen antwoord kreeg op mijn mail of ik "aan kon hakan". Het is een leuk blog en ik blijf het zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m