woensdag 23 januari 2013

Het RechteLappen Breiboekje



Mijn schoonzus is begonnen met breien en wat is er nou leuker (dacht ik) dan dat je met je proeflapjes, 
ook wat moois en hips kunt maken.
Zo heb ik het rechtelappen breiboek gemaakt.
 Met leuke breisteken, wat afgewisseld 
weer voor mooie patronen zorgt. 
En natuurlijk wat voorbeelden 
wat er van de rechte lappen te maken is.
 Samen met breinaalden nr. 12 en grof garen, 
hoop ik dat mijn schoonzus in een handomdraai
 iets moois uit haar breinaalden geschud heeft.


5 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Misschien ook wel om echt uit te geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een geweldig idee! Ook echt iets om zo'n boek uit te geven... daar sluit ik mij bij aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel! Ja, zou eigenlijk wel uitgegeven moeten gaan worden he?! Wie weet in de toekomst, na mijn andere 1001 projecten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je niet al wat voorbeelden online zetten? zou ik geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m