zondag 3 februari 2013

Even voorstellen......

Hallo lieve Haakmensen,

Ook ik mag nu deelnemen aan Haak Maar Aan, 
dank je Joke ;-)
Ik geniet al lange tijd van al jullie creaties. 
Vanaf nu mogen jullie ook genieten 
van mijn creaties
Ik ben altijd druk geweest met handwerken,
  maar het laatste jaar ben ik helemaal
verslingerd geraakt aan HAKEN.
 Met bijna 40 jaar en een ver gevordende
 studie Verzorgende IG,
moeder van drie kinderen en al bijna 20 jaar
 de vrouw van DH ben ik een bezig baasje.
Vandaag laat ik jullie mee genieten van mijn jongste creatie: Kaatje Kip.
 Zij is speciaal gemaakt voor
een lieve Sara, waarvan ik gisteren haar feest
 van 50 jaar leven mee mocht vieren. 

Kijk en geniet mee van dit schattige kippetje..........
Hier is de dame in kwestie voltooid.....
Nu nog een plan bedenken om haar 
in een leuke creatie te verpakken.
In dit schattige wandrekje mocht ze broeden op zacht hooi.
Een hartje genaaid en er aan gehangen en klaar is kees.
Inpakken maar!!

 En zo is ze 8km. mee gehobbeld 
op de fiets naar haar nieuwe baasje ;-)
Groetjes Petra.

4 opmerkingen:

  1. Dat kippetje is erg leuk geworden!!! Waar heb je het patroon vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Vera het kippetje komt van internet. Zet de link hier voor je neer:
    http://creja-beja.blogspot.nl/2012/08/patroon-funny-chicken_903.html

    Veel plezier met het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat snel! Dankjewel! Ik ga direct even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! De link van het patroontje heb ik maar snel opgeslagen. Als échte kippenliefhebber én fokker wil ik deze natuurlijk ook wel "uitbroeden". Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m