maandag 18 maart 2013

rupsje nooit genoeg... daar krijg je nooit genoeg van

Vandaag in opdracht rupsje nooitgenoeg afgerond. Een leuk project, waarbij ik ook nog contact heb kunnen leggen met Yufang.

Zij heeft een ook blog, waarop dit leuke patroon staat.
Echter deze was in het engels. Ik heb toestemming gevraagd het te mogen vertalen en op mijn blog te plaatsen. Dit mocht! Dus vanaf vandaag ook een Nederlandstalig patroon van het geliefde rupsje. Natuurlijk gaan alle credits naar Yufang. Zij heeft het ontworpen.

Ik heb dan ook haar foto's van het patroon hergebruikt om het patroon vorm te geven. Mijn foto's staan alleen in dit berichtje.
Meer zien en lezen? Wordt volger van mijn blog en je bent als eerste op de hoogte van nieuwe patronen en vertalingen. Binnenkort volgt er weer een nieuw patroon... Een samenwerking met iemand uit Oekraïne. Mijn blog? http://cute-amigurumi.blogspot.nl/
groet ami fan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m