zaterdag 13 april 2013

Het is weer zover.... tijd voor een zomerswap!

patroon zie hier op ravelry.


Hallo lezers,
De eerste swap die ik zelf heb georganiseerd was een succes.
De foto's kunnen jullie bewonderen op mijn eigen weblog.
Zoals ik er nu over denk, ga ik misschien elk seizoen een swap organiseren.
Vandaar dat ik nu een zomerswap op heb gezet.
Het is een swap met extraatje twv 5 euro. Dat bedrag staat dus los van het gehaakte product dat je maakt! 
Hieronder zien jullie de opzet.
Mochten er vragen zijn dan kun je altijd mailen.
Graag tot horens!

Happy crafting, 
Erika

Een 'Zomerswap + extraatje!

Wat ga je maken?
Je haakt iets 'zomers'. Wat de zomer voor iemand inhoudt kan verschillend. Vandaar dat ik de deelnemers vraag om een lijstje in te vullen. Op die manier krijg je een beetje een beeld van degene voor wie je haakt. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan een leuk sieraad (armband/ketting/oorbellen e.d.), bloemenhanger/-slinger (voor bijv op het balkon/terras of om tussen je vliegergordijn te hangen), sleutelhanger, onderzetter(s), boekerlegger enzovoorts...

Deze swap zou ik graag een extraatje toe willen voegen.
Naast je gehaakte cadeau, een cadeautje twv 5 euro.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden. Je kunt hierbij denken aan een wolletje/katoentje, haaknaald, veiligheidsoogjes, sleutelring(en) e.d. Of juist iets dat niets te maken heeft met haken, maar juist met de zomer: een sieraad, een hanger, een leuk notitieblokje + pen .... enz.
Het is het handigste als het door de brievenbus kan, anders kan het zo prijzig worden. Máár dit is natuurlijk aan jezelf.

Degene voor wie jij haakt, haakt niet voor jou. Ik hussel iedereen door elkaar.
Door deelname aan andere swaps heb ik gemerkt dat ik dat persoonlijk veel leuker/spannender vind. ;D

Gebruikte techniek: haken

Aanmelden t/m zondag 5 mei 2013 via swap.stitchee (at) gmail.com!
Vermeldt in deze mail: je naam + adres én je kopieert en plakt de onderstaande vragenlijst en vult hem in.
Deze wordt gemaild naar degene die voor jou iets haakt.
Na je aanmelding krijg je een bevestiging dat ik je heb toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Jullie krijgen dan uiterlijk woensdag 8 mei 2013 een naam, adres en lijstje door van degene voor wie je iets gaat haken.

Dit is mijn 'swap' vragenlijstje:
1) Bij de zomer denk ik aan ...................
2) Dit zijn garens en kleuren waar ik het liefst mee werk: ................(bijv. effen/gemelleerd/glad of niet glad garen)
3) Kleuren waar ik niet zo vrolijk van wordt zijn................
4) Ik gebruik thuis eigenlijk helemaal geen .....(bijv. onderzetters/boekenleggers o.i.d.)
5) Of ik van knuffels, tassen en lezen houd? ..................
6) Iets opsturen binnen Europa doe ik ................ graag.
7) Wat ik mis tijdens het haken is het volgende: ............. (bijv. haaknaald ..mm, steekmarkeerders, maasnaald e.d.)
8) Waar je me altijd mee kunt verrassen is een .............., .............., ................(bijv. armbandje, notitieblok, leuke kaarten, vilt, borduurdingen ... en noem maar op)
9) Als laatste wil ik je dit nog vertellen:....................................

Wanneer wordt het verstuurd?
Persoonlijk hou ik niet zo erg van het verzenden op één datum.
Daarom het volgende. Graag versturen in week 25 (17 juni t/m 23 juni 2013).
Op die manier heeft iedereen zijn/haar 'zomercadeautje' aan het begin van de zomer! :D
Als je je pakketje hebt ontvangen, ontvang ik graag een foto ervan.
Zodra ik van iedereen een foto heb ontvangen, maar ik er een collage van en plaats deze weer op het blog.
Op die manier kan iedereen zien hoe de ander is verwend. :D

Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ikzelf.

Tot horens en hou je haaks! ;)

Groetjes,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m