vrijdag 5 april 2013

Granny Deken

Hoi!

Ik ben nieuw op Haakmaaraan en ik vind het leuk om af en toe iets te mogen plaatsen vanaf nu!
Toevallig ben ik gister ook mijn eigen blog begonnen.
 Ik zat er al lang mee in mijn hoofd 
en nu heb ik het toch maar gedaan!

Een tijdje terug haakte ik deze deken!



Het is gemaakt naar een een patroon van Drops.
 Zoals je kunt zien heb ik wel andere kleuren gebruikt. 
Het garen dat ik gebruikte was Saskia wol van de Wibra.
 Ik ben nog steeds erg blij met dit deken!

Ik vind de patronen van Drops trouwens altijd erg leuk! 
Ik ben op dit moment bezig met wat verschillende dingen, onder andere dit vest (maar dan in het roze).

Ik benieuwd hoe het vest wordt!

Binnenkort wil ik ook graag dit kleedje haken



Ik wil kijken of het lukt met een wat dikkere haaknaald,
 dan het patroon voorschrijft en textielgaren (van de action). Ik ben benieuwd!

Er zijn nog meer dingen van drops die ik heb gemaakt, 
onder handen heb en wil maken, 
maar dat zal ik jullie nu verder besparen!
Ik heb al zin om snel weer iets te plaatsen! 
En wie weet zijn er nog haaksters onder jullie,
 die het leuk vinden om zo af en toe 
een kijkje op mijn blog te komen nemen, 
ook al staat er nu nog niet zo heel veel op.

Liefs, Janne


1 opmerking:

h&m