zondag 14 april 2013

Ratje gehaakt

Weer een beestje gevonden om te gaan haken, via mijn Russische contact Jasmine (die van het olifantje). Op haar website zag ik deze prachtige rat. Zij heeft hem in het wit gehaakt.

Ik heb niet kunnen ontdekken waar je het kan kopen. Dus helaas voor iedereen die dit ook wil... blijf zoeken. En als je het weet waar je het kan kopen, dan hoor ik het graag. De auteur is: Svetlana Komarova.

Het is een prachtig beestje geworden. Het haken was pittig. Ik moest regelmatig mijn haakwerk uithalen, opnieuw haken en bedenken hoe iets op te lossen.

Met dik binddraad (uit de schuur voor de tuinplanten) heb ik de handen opgevuld, omdat ik vond dat de vingers moesten kunnen bewegen. De voeten zijn opgevuld met steentjes, zodat ze zwaar genoeg zijn om te zorgen dat het ratje stabiel blijft staan.

Meer lezen, of de nog meehaken aan nellie het nijlpaard? Kijk op mijn blog:
http://cute-amigurumi.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m