vrijdag 5 april 2013

Verjaardagsslinger


Wat ontzettend leuk! Mijn allereerste berichtje op haakmaaraan! Erg blij dat ik hier nu ook mee mag bloggen. 

Afgelopen week maakte ik deze slinger voor de jarige Stijn, hij werd 1 jaar en dit leek me een leuk cadeau omdat hij deze slinger de komende jaren misschien nog wel kan ophangen.

Het patroontje vond ik op Karinaandehaak. Het leuke van dit patroon is dat je een perfecte driehoek krijgt die je zo groot kan maken als je zelf wilt. Ik heb deze vlaggetjes dus ook lekker groot gemaakt zodat de letters er mooi op uitkwamen. Ik heb er voor gekozen geen randjes te haken om de vlaggetjes omdat de slinger zo lekker stoer werd.

Dit is zo een heerlijk patroon, het haakt lekker weg en het resultaat is er al snel.
Ik zie nu al uit naar de volgende jarigen!





Nogmaals, geweldig dat ik nu meeblog! Ik hoop nog veel leuke dingen te mogen plaatsen!

Groetjes, 
Dedy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m