donderdag 12 september 2013

Zin in nieuw project? 15 september een nieuwe HAAK SAMEN.

Ook zo'n zin in een nieuw project? Ik wel. In de vakantie met veel plezier aan dit patroon gewerkt.

Dit keer weer een (gewoon) nieuw patroon uittesten. Zazzle de Muis.  Deze muis heb ik zelf ontworpen en het patroon is nog niet getest! Aan jullie de kans om dit te doen!

Zazzle is ongeveer 15cm hoog en dus een kleine knuffel. Zin in om mee te doen? Lees meer over de voorwaarden op mijn blog:

En wil je je aanmelden? Gebruik het contactformulier op mijn blog  http://cute-amigurumi.blogspot.nl/

Groet AmiFan

En...oh ja,  je kan ook nog je felicitaties kwijt en een 'wens' in het potje doen voor een nieuw patroon. Op 22 september sluit de 'wensenpot' en trek ik er één uit. Er zitten al leuke uitdagingen in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m