vrijdag 22 november 2013

HaakSteekVraag

Dames (en heren natuurlijk ;-) )
Een poos geleden zag ik een haaksteek.
En je raadt het al, ik wil graag weten hoe die gehaakt wordt.
Maar, ik heb er geen foto van, alleen een beschrijving.
Het zijn telkens 3 (of 4)  stokjes in een groepje het eerste groepje staat recht op,
het 2e groepje staat daar haaks op ( 90 gr. zeg maar)
het 3e groepje staat weer recht op.
het 4e weer op 90 gr.
en zo maar verder.
En dan mijn belangrijke vraag. kent iemand deze steek en weet je danook hoe dit gehaakt moet worden? Volgens mij prachtig voor een sjaal.
Groeten Yvonne



2 opmerkingen:

  1. Hallo Yvonne,

    is dit misschien wat je bedoelt?

    http://beesandappletrees.blogspot.nl/2013/10/diagonaal-haken-diagonal-crochet.html

    Groet, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Janny, heel erg bedankt! Dit is het!
    Groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

h&m