donderdag 7 november 2013

Inside Crochet Magazine



Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een half jaar abonnement voor Inside Crochet Magazine.
 Regelmatig zoek ik op Ravelry naar mooie nieuwe patronen en ik viel als een blok voor de blauwe cardigan (zie mijn blog). Eigenlijk stond ik bijna op het punt om een abonnement te nemen op Simply Crochet.
 Ik heb hier een proefabonnement van 2 nummers op gehad en ik maakte deze zomer poncho
Twijfel twijfel... 
maar ik nam de gok en koos een
 Inside Crochet Magazine abonnement.
 De doorslag gaf het gele vestje hierboven uit editie 46. 
Ik heb vandaag al garen besteld om het te maken; 
Drops Lace in okergroen...

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om daar lid van te worden....ik twijfel ook nog, een leesblad of een crea magazine....
    Maar als ik je blog zo zie, echt heel mooi!
    Groetjes Carol

    *handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem ook altijd korte abonnementen (paar maanden tot een jaar). Na een tijdje wordt ik elk abonnement weer een beetje zat en dan kies ik weer iets nieuws...

      Verwijderen

h&m