zondag 5 januari 2014

Dennis de stoere ezel





Deze dagen even voor het gemak gegaan.
 Naast het ontwerpen is het ook zo lekker om gewoon een patroon van een ander te haken. 
Dus omdat ik van de lieve Sinterklaas een Zoomigurumi boek heb gekregen, moest daar natuurlijk
 iets uit gemaakt worden.
Ik moest wel even wennen aan de wijze waarop het patroon was beschreven.
 Iedereen heeft zo zijn eigen manier,
 maar 2v in de 3e, 6e en 9e steek... tja,
 dan moet ik wel nadenken hoor. 
Dus ik ben er al naast aan het kliederen hoe ik het sneller begrijp... dus (2v, 2v in v) herhaal 3x. 
Dat is voor mij logischer... maar ja.. 
iedereen zo zijn eigen methode.
Na lang dubben en stemmen hier in huis 
werd het de leuke ezel.
 Tijdens de feestdagen begonnen en al snel bleek ik niet voldoende grijs in huis te hebben. 
Dus moest er iets verzonnen worden.
 De oren moesten maar een andere kleur grijs.
 En de broek werd een stoere boyfriend 
look spijkerbroek met bretels.
Want ja, hij moest natuurlijk wel in de nieuwste mode.
En bij een stoere broek horen ook stoere gympen 

om zijn hoeven.


Dennis is ook zeer tevreden met zichzelf.
Hij paradeert hier over de vensterbank en jaagt de andere knuffels weg met zijn moderne broek. 
De lapjeskat in ontwikkeling wil nu ook een stoer kledingstuk... 
en niet dat suffe belletje op haar nek... 
Tja nog even geduld poes... 
jij bent binnenkort aan de beurt.
 En jij moest zo echt lijkend worden. 
Dus stoere kleren zitten er niet in... helaas.
groet AmiFan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m