maandag 20 oktober 2014

Ki en Po

Enkele weken vroeg ik aan jullie op mijn blog: Wat moet ik doen met deze schat?
Zal ik haar lange armen en benen geven 
of toch korte? 
Zal ik wel of geen kleren mee haken?


Ik ben er uit!
Ze heeft een schattig blauw sjaaltje gekregen. 
Maar verder geen kleren. 
En nadat ik eerst lange benen had gemaakt,
 zijn het uiteinde toch korte geworden. 
Dit stond veel snoeziger.

Dus hierbij stel ik jullie voor aan Po


Een amigurumi knuffel van 14 cm groot, gehaakt met haaknaald 2,0.
Het bijzondere aan deze knuffel is dat ze (m.u.v. de oren) uit één stuk is gehaakt.
De armen zijn mee gehaakt aan het lijfje.
Geen gedoe meer op het laatst om alles in elkaar te zetten.

Omdat ik nog een bolletje andere wol had liggen en het patroon altijd minimaal 2x zelf haak, 
heb ik direct een vriendje voor haar gehaakt. 
Wil je weten hoe hij er uit ziet?
Klik dan even door naar mijn blog.
groet AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m