zondag 18 januari 2015

Popje Leyla

Mijn vriendinnetje Frederika ontworp een mega schattig popje die ze Leyla noemde, 
ik mocht haar nieuwe patroon test haken met dit als resultaat :


* ik haakte het popje met Catania op naald 2,5mm**

Frederika haakte onderstaande versie en ik maakte er mijn eigen variant van, 
want ik kan het niet zo goed, me precies aan een patroon houden ;-)

Wil jij ook dit super leuke popje haken!? Het patroon vind je op de blog van Frederika!


Crochet Addict NL

Frederika en ik willen van 2015 ons 'haakjerot' jaar maken,
daarom zijn we de Crochet Addict NL groep begonnen op 
Facebook;

Dé Haakgroep voor haakverslavend Nederland! 

Ben jij ook haakverslaafd? heb je haakgerelateerde vragen, 

kom je ergens niet uit? Stel ze dan hier! Deze groep is om 

elkaar te helpen waar nodig, te genieten van elkaars 

creaties en om inspiratie op te doen!·

Word je ook lid?

Daarnaast startte we ook een Facebook Pagina ook genaamd Crochet Addict NL
Like je ons ook?;

Crochet Addict NL is gek op Haken!

Je vind hier tips, ideeën, patronen en tutorials


Liefs, 

Mabel 




1 opmerking:

h&m