donderdag 5 februari 2015

Dream horse patroon nu in Nederlands



Ik ben echt een fan van de designers van Little owls hut
Een groep van 6 begaafde designers en Kate hebben de krachten gebundeld. Zij maken de prachtigste patronen. 
Mijn favoriet is het paard: Dreamhorse. Maar ook de prachtige honden mag ik graag haken, zoals deze schnautzer en terrier.

Waarom zijn ze mijn favoriet?
Het zijn pittige patronen. En voor de geoefende haakster een leuke uitdaging. Ook zijn ze super realistisch. En het zelf maken van ogen, neus van klei is voor mij nieuw. Soms worden de knuffels bijgekleurd met potlood of verf. En het gebruik van vilt in een ontwerp is ook nieuw voor mij. Dus allemaal extra nieuwe technieken die voor mij een uitdaging vormen.
Ben jij toe aan ook iets nieuws?... dan zou ik zeker voor deze patronen gaan. Er zijn ook simpele patronen zoals pannenlappen in vorm van beesten of boekenleggers. De patronen bevatten veel foto's en een goede uitleg van alle steken. Het niveau staat vermeld bij elk patroon.

Even wat voorbeelden van mijn haaksels op basis van deze patronen. Meer kan je vinden op mijn
projectpagina  met Little owhls hut designs.



Wil je ook deze uitdaging aan gaan? Dat kan nu. 
De meeste patronen zijn in het Engels.

 Maar een aantal patronen zijn ondertussen ook vertaald in het Nederlands.
 Dus de taal is nu geen reden meer om het niet te proberen. Heb je een patroon gekocht en loop je toch vast.
 Kijk dan op mijn projectpagina of ik hem ook heb gehaakt. Misschien kan ik je dan helpen.
 Ook kan je je vraag op de
Raverly groep van little owhls hut stellen. 
Die wordt druk bezocht.
 Ook door Nederlanders / Belgen.

Hieronder zie je welke patronen al beschikbaar zijn in het Nederlands

Succes met kiezen  
groet  AmiFan










1 opmerking:

h&m