woensdag 1 april 2015

Een heel haakavontuur, dat Mochilla haken

Enkele weken geleden ben ik begonnen met een
 workshop van Mochilla haken.
Deze workshop/cursus bestaat uit 4 avonden waarin we een Mochilla buidel tasje haken.

Maar ik heb flink zitten stoeien met Mochilla haken.
De bodem is inmiddels een keer uitgehaald
 en opnieuw gehaakt.
Maar de rest ging ook niet helemaal vanzelf 
(daar gaat mijn haakimago ;-) )



Mochilla haken is zo eenvoudig nog niet hoor ;-)

Vanavond helaas alweer de laatste les.
Wil je alles lezen over mijn Mochilla haak-avontuur.

Via deze LINK kan je alles lezen
 (even naar beneden scrollen voor het eerste verhaal)
En dan lees je ook wat Russel te vertellen heeft 



Volgende week heb ik hopelijk mijn Mochilla tas helemaal af en zal hem uiteraard showen op mijn weblog.
Wordt vervolgd dus :-)

Lieve Groetjes
Tertia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m