woensdag 1 april 2015

Lily Pond Blanket Crochet Along 2015

Hallo lieve mensen,

Ja er komt weer een nieuwe CAL aan 
de Lily Pond Blanket Crochet Along
Deze start 7 april 2015
Het is een ontwerp van Jane Crowfoot

Deze CAL wordt in het Nederlands vertaald door:
YLA Lifestyle & Wol
op Facebook 

Deze foto is niet van mij maar van Jane Crowfoot

Je kan er alles over lezen op mijn blog

Ook mij leek het leuk om mee te doen! 
een gaaf kleed om te haken!

Inmiddels heb ik al garen uitgekozen!
Zie mijn blogbericht voor meer informatie!


Ik ga voor de Caron Simply Soft
Een heerlijk super zacht en glanzend Acryl garen!
Een aanrader als je eens wat anders wilt!

Je kan dit garen  bestellen bij de webshop van
 Schouten Handwerken
of gewoon in de winkel op de Grote Noord 120 in Hoorn
Tel: 0229 - 215682


Als je de Lily pond Cal ook in deze kleuren wilt haken,
kan je deze kleuren combinatie bestellen
onder de naam Lindevrouws Choice
in de webshop van Schouten Handwerken.

De Caron Simply Soft heeft zo'n uitgebreid kleurenpalet,
van pastel tot felle kleuren,
 heel leuk om je eigen tinten bij elkaar te zoeken,
want er is keus genoeg.
Snuffel eens rond op de webshop en laat je verrassen.
Voor mij ook de eerste keer dat ik met dit garen ga haken.
Ik ben reuze benieuwd!

Liefs groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Je kan dit garen Simply soft bestellen bij de webshop van
      Schouten Handwerken
      http://www.schoutenhandwerken.nl/webshop/brei-en-haak-garens/caron/simply-soft.html
      of gewoon in de winkel op de Grote Noord 120 in Hoorn
      Tel: 0229 - 215682

      Verwijderen
    2. Je kan dit garen Simply soft bestellen bij de webshop van
      Schouten Handwerken
      http://www.schoutenhandwerken.nl/webshop/brei-en-haak-garens/caron/simply-soft.html
      of gewoon in de winkel op de Grote Noord 120 in Hoorn
      Tel: 0229 - 215682

      Verwijderen

h&m