maandag 8 juni 2015

Cal Veldbloemen Krans.

Hallo, hier een uitnodiging om mee te doen met mijn CAL!

Dit is mijn eerste bericht, dat ik deel op Haak maar aan.
Ik schrijf al vanaf 2011 regelmatig op mijn eigen blog 
en doe dit met veel plezier. 
Ik vind het delen van mijn hobby's erg leuk,
 dat was een van mijn redenen om een blog te gaan schijven. Ik lees regelmatig mee op wat er gedeeld wordt 
op "haak maar aan"en daarom dacht ik is het niet leuk om ook mijn steentje bij te dragen.
 Dank je wel Joke voor het toevoegen. 
Vandaar dat ik hier nu ook met regelmaat kom delen.
Want van delen word je vrolijk.




Ik ben kort geleden begonnen met een CAL of Diy 
hoe je het maar wilt noemen. 

We gaan een Veldbloemen Krans maken.
Ik heb al een aantal bloemen gedeeld die vind je terug op mijn blog maar ik wil hier een zelf ontworpen korenbloem delen. Het staat in PDF zodat je het ook gemakkelijk op kan slaan om later eens te gaan maken.


Natuurlijk ben je van harte welkom om de hele krans
met ons mee te haken.


 Veel haak plezier en tot gauw.




2 opmerkingen:

h&m