woensdag 25 november 2015

Haken of breien met Wibrawol



Deze zomer haakte ik drie sjaals met Fenna-van-de-Wibra. Daar blogde ik over op mijn eigen blog en dat blogje was máándenlang m'n meestgelezen blogje. Nog een graadmeter van de populariteit van deze wol!
Gister liep ik - zomaar, voor de lol - even een Wibra-winkel binnnen. Maar dat kàn dus helemaal niet! Vóórdat je het weet sta je met drie nieuwe bollen weer buiten! Dit keer was de roze Fenne echt on-weer-staan-baar! Zo mooi!
Maar wat zal ik er nou eens mee gaan doen? Haken of Breien? Ik heb een heel mooi boek waarin patronen staan om haken-en-breien te combineren in één werkstuk! Alles is mogelijk (met deze wibra-wol...)
Het boek kun je verder ook nog zien op mijn blog www.tweedehandswerk.nl
En nu moet ik gauw met de trein en in de trein kun je maar het beste...... haken!

Groeten van
Margriet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m