woensdag 2 december 2015

Pannenlappen

Mijn allereerste handwerkje!


Vandaag op mijn blog het verhaal achter de naam van mijn website: Tweedehandswerk
Ik hou van tweedehands-handwerk, 
maar ik hou ook van bloggen over alles wat nà mijn eerste handwerkje volgde. 
Een heleboel inmiddels! 
Maar dat alleréérste handwerkje: hoe zag dat er nou uit? 
Net als de meeste handwerksters had ik dat niet meer. 
Het waren gele pannelappen en ze zullen wel weggedaan zijn vroeger. 
Maar nu heb ik ze nagemaakt!
 Met precies hetzelfde witte gehaakte randje als vroeger!

O, dat gehaakte randje.... daar heb ik zùlke goede herinneringen aan! Tijdens het haken van dat witte randje... dáármee is mijn handwerkliefde geboren! Je leest het op mijn blog van vandaag: voor deze ene dag: Eerstehandswerk!

Hartelijke groeten van Margriet van Tweedehandswerk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m