vrijdag 1 juni 2012

Geheimpje



Ik kan het niet op mijn eigen blog plaatsen, want moet beetje geheim blijven voor sommigen. Dus daarom een primeur op dit blog!
 
Na:
70 vrouw-uren
25 bollen katoen
25000 vasten
2 zakken vulling
1 patroon van Matawi
veel geduld
veel doorzettingsvermogen
= 60 baby-uiltjes, 1 mama-uil, 1 papa-uil, 1 kind uil

Allemaal voor het metekindje-in-spe
De uilen vliegen nu naar België waar ze fase twee ondergaan: decor en doopsuiker. Succes bomma en bompa! Het is nu aan jullie.

Love,
Tante Izzy

40 opmerkingen:

  1. Zooooo, dat zijn er veeeeeeel, maar erg leuk!!!

    Liefs, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. indrukwekkend! hoe lang ben je daarmee bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 70 uren. In totaal zo om en bij de twee-drie maanden

      Verwijderen
    2. ja dat bedoelde ik, ik had die 70 uren zien staan, maar vroeg me af over hoeveel tijd je dat had gespreid. Ze zijn echt superschattig.

      Verwijderen
  3. Wat een werk, maar wat zijn ze super leuk !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee zeg! wat zullen ze er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Zo dat is me een werk, maar ziet er geweldig leuk uit

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Mooi patroon ook! Ze zullen er vast blij mee zijn!!!

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw geweldig, ik ben ervan ontroerd, zooooo leuk! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW!!!!! Daar heb je een berg werk verzet! Het ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt ´wauw´ uit;-)
    Suuuuuuuper♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooooooooo wat veel uiltjes,
    ik heb er vandaag 4 gahaakt moet er nog een aantal doen voor de voetbal
    allemaal oranje,hihhihi
    maar zoveel als jij er gemaakt hebt nou daar begin ik niet aan
    mijn grote complimenten voor je mooie en vele werk

    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch! Ben er een beetje jaloers op, wat een leuke uilenfamilie... Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, jy was omtrent besig gewees!!!! Pragtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha charlien, ek ben nie afrikaan nie maar jij wel?

      Verwijderen
  13. Ooooh, wat geweldig leuk zo'n hele stapel Uiltjes!!! Ziet er heel gezellig en mooi uit!
    Wat een karwei zeg, heel knap! Daar zullen ze heel blij mee zijn!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...............Wat een doorzettingsvermogen om dit vol te houden!
    En wat ziet deze verzameling er leuk uit!
    Mijn complimenten!!
    Veel groetjes,Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ongelooflijk, dat je dat nog zo snel voor elkaar heb gekregen, dat is gemiddeld net iets meer dan een uur per uil. Zo snel kan ik niet haken hoor.

    gr
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap hoor zoveel, moet je goed door kunnen zetten constant hetzelfde haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel allemaal voor de mooie woorden. Ik krijg er rode wangetjes van.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar je heb wel geweldig veel werk verzet, maar dan heb je ook wat en dit geval een geweldige UilenFamilie.
    Ik vind het ongeloofelijk knap dat je dit vol gehouden hebt. Petje af hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow dit is echt prachtig én super origineel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kleurtjes zo bij elkaar.
    Wat een werk he, maar wel geslaagd. Ik heb dit vorig jaar voor de geboorte van ons 1e kleinkind gedaan en ze vielen goed in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk! En wat kun jij snel haken. Ik zou daar minstens de dubbele tijd voor nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OOh wat onwijs gaaf zeg! Daar zullen ze vast superblij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. owww wat mega mooi en gaaf zeg, dat is nog pas eens een kado!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt heel origineel, eens iets helemaal anders , zal een groot succes zijn. Ik breide jaar terug 65 doopsuikertruitjes voor mijn eerste kleindochter en dat was ook zo'n meevaller.Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh!!!! was ik zelf nog maar in de tijd van zwangerschap dan kon ik hier ook aan beginnen
    maar anders, mijn oudste is nu 18, tegen dat die aan kinderen begint...als ik er nu aan begin heb ik er tegen dan misschien wel genoeg
    echt knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind het ook super.... Ik zal aleen blond zijn dat ik nog niet begrijp voor wie & waarom ze zijn? En daar ben ik toch erg nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hihi grappig, jouwe zijn geweldig ik ben ook bezig het wit heb ik weggelaten, de oogjes zijn met kleine knoopjes, want ik heb drie weken.. en moest er vijftig maken.. ben bijna klaar heb nog een week..ben nu bezig met in elkaar zetten. goed idee die foto.. vind ze helemaal leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een ontzettend leuke familie uil.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super schattig! Niets zo leuk als een zelfgemaakt cadeau :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow geweldig! ontzettend leuk :)

    Ik heb ook deze uiltjes gemaakt, voor een boxhanger voor een baby.

    neem ook eens een kijkje op haakhaakdedy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat heb je dat mooi gemaakt!!!! En... zoveel!!!! Wat een werk, al vind ik dat je het nog best snel gedaan hebt.
    Ik heb het Matawi patroon ook, heb ze alleen nog niet gemaakt, krijg er nu wel weer zin in als ik jouw foto's zie!

    Fijn weekend! En, je bent ook welkom op mijn blog; www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

h&m