maandag 6 april 2015

Gehaakte bolero


Ik voelde tijdens het haken van deze Bolero al,
 dat de wol nogal kriebelt.
 Maar O wat is het mooi materiaal,
 dus eigenwijze ikke heb hem toch helemaal afgemaakt.
 Nu moet ik nog gaan zien of ik dit een hele dag kan dragen. Maar ach, anders haak ik gewoon weer een nieuwe en dan vind ik vast wel iemand die wel tegen kriebel-wol kan. 
Maar ondertussen werk ik eerst verder aan dit project

De bolero is gehaakt van vierkantjes,
 die je tijdens het werken aan elkaar haakt. 
Het is een vrij makkelijk te volgen patroon,
ook prima te volgen voor beginners.
 Ik heb het oorspronkelijke patroon wel een klein beetje aangepast, want ik wilde graag gelijke boogjes
 langs de rand.
 Het gratis patroon kun je hier downloaden
 en dit is mijn aanpassing:


Hulp nodig bij het gebruiken van een Engelstalig patroon? Zie: Haakpatronen vertalen

3 opmerkingen:

h&m