woensdag 31 oktober 2012

Kabelarmbanden haken of breien met patronen!

Mijn eerste berichtje hier op dit geweldige blog, dus ik zal mij even voorstellen!

Ik ben Sascha, 24 jaar, getrouwd, moeder van 2 en volkomen verslaafd aan breien en haken!

In 2009 ben ik begonnen met mijn blog 
 beter bekend als A la Sascha.

Wat begon als een blog om mijn creatief te laten zien,
 is later uitgegroeid tot een site waar ik mijn patronen gratis beschikbaar, zowel om te breien als te haken, 
inmiddels al 50 stuks!

Het leek me leuk om hier af en toe ook wat te laten zien van wat ik zoal maak...

In deze post wilde ik jullie graag mijn kabelarmbanden laten zien, het begon met een gebreide versie,
 maar inmiddels is er ook een gehaakte versie,
 je kunt namelijk ook kabels haken!

Heb je nooit eerder kabels gebreid, 
dan heb ik hier ook een uitgebreide foto-tutorial geplaatst.

Wil je kabels leren haken? 
Er staan 3 filmpjes op mijn blog met uitleg bij de armbanden!

Kabelarmbanden breien, met patroon en tutorial
Kabelarmbanden haken, met patroon en voorbeeld filmpjes

2 opmerkingen:

  1. Je eerste bericht op Haakmaaraan vind ik super leuk!
    Ga zeker die kabelarmband haken! Lijkt me leuk om te doen! En leuk dat je je patronen ook deelt op je blog. Zal eens kijken als ik tijd heb om die links ook op te slaan onder de pagina's met patronen op haakmaaraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik vind ze leuk! ben zelf meer haker dan breier;-)

    BeantwoordenVerwijderen

h&m