zaterdag 1 december 2012

werkjes van els de witte


hier heb je mijn werkjes met de link erbij waar het vandaan komt
juwelenkistje naar eigen inzicht gemaakt
mijn 2de tafelkleed patroon borduurblog blogspot.be

een jasje dat ik vorigjaar heb gemaakt patroon garnstudio.com 130.14

2sjaals voor mijn man vorigjaar gehaakt patroon garnstudio.com 125.32

een mobieltelefoonhoes gehaakt vorig jaar patroon garnstudio.com 0.574


sloffen gehaakt vorigjaar voor in de winter patroon garnstudio.com121.14
vorigjaar mijn eerste tas gehaakt valt een beetje te groot uit maar ik gebruik hem nu voor mijn breiwol in te steken patroon garnstudio.com 113.2

een muts voor mijn moeder gehaakt patroon uit het boekje van de zeeman

mijn 2de spookje casper patroon garnstudio.com 0.781

muts en sjaal gehaakt voor een vriendin patroon garnstudio.com 141.13

een babydeken patroon garnstudio.com 16.24

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m