maandag 18 maart 2013

African Flowers,

De laatste tijd zie ik heel veel African Flowers!
Ik vind die zo mooi, dat ik het ook wil gaan proberen.
Van Karin aan de Haak kreeg ik een patroon.


Dus eerst naar de winkel om een leuke kleuren combi te kiezen voor bij ons op de bank.



En toen maar aan de slag!
Voor een beginnend haakster toch wel even goed kijken en tellen. Ik had ook een filmpje gevonden op YouTube, maar die klopte volgens mij niet helemaal.
Dus de eerste vier waren gigantisch fout waar ik best wel van baalde. Ik had al afgehecht en alles. Ik vond het zonde van het garen.


Van Karin dus advies gekregen en weer opnieuw proberen met volle moed.
Ik geloof dat het nu wel gaat lukken!




Fijne knutselweek allemaal!
Groetjesssssssssssssssss


6 opmerkingen:

  1. mooi,ik ga mij er ook een keer in verdiepen,ik wil dat ook kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the African Flower, it is one of my favourite designs by 2 fellow South Africans. I posted a tutorial on my blog recently ;) What are you making? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Succes ermee.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OLÁ INGRID,LINDO PROJETO,PARABÉNS,GOSTAR DE TER ESSE GRÁFICO :)).BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit.
    Wat maken jullie mooie dingen.
    Zelf zou ik het niet kunnen.

    Groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen

h&m