woensdag 13 maart 2013

HAAKCAFE DE TURF 14 maart 2013

Aankomende donderdag 14 maart 2013 is er weer 
 Haakcafe in de Turf!
 Van 18.30 tot 21.0o uur 

 Bij deze nodig ik iedereen die het leuk 
vind uit om te komen! 

Het thema is Pasen!

 Wat vinden jullie ervan om bijvoorbeeld dit schattige kuikentje te haken? 


Je kan het patroon alvast bekijken of uitprinten op www.haakfeest.blogspot.nl 

Neem gele wol of katoen mee en haaknaald nr.3 of 4.
 Ook is het leuk om potjes, glazen bakjes , glazen vazen om te haken voor je voorjaarsplantjes.
Neem gewoon mee wat je leuk lijkt.
 En als je zelf een leuk patroon hebt, neem gerust mee, het is ook leuk, patroontjes uit te wisselen.
En het kost helemaal niets, alleen 1  of 2 consumpties! 
 Komt allen en wees welkom!

Op Facebook hebben we een groep: Haakcafe
Daar kan je alle mededelingen vinden!


De TURF
Gedempte Turfhaven 19,
Hoorn 

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb ze vorig jaar ook gemaakt naar een patroon van Dropsdesign.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook ik heb het lieve kuikentje gehaakt van Dropsdesign (zie mijn blog) . En nu maak ik er nog eentje voor mijn andere dochter. De meiden vinden ze zo lief!
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook met een kuiken bezig...
    Moet ik toch nog eens afmaken.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

h&m