zaterdag 23 maart 2013

Hollands olifantje


Al weer een prachtig patroon weten te scoren.
 Dit keer uit de Oekraïne.
 Jasmine heeft een prachtige roze olifant gemaakt. 
 Ik heb er een Hollandse variant van gemaakt.

Ook heb ik het  Nederlandstalige patroon aan mijn nieuwe - geupdate - blog gekoppeld.
Ik hoop dat de patronen nu goed te vinden zijn 
en dat ze openen.
 Het Rupsje nooit genoeg heeft veel problemen veroorzaakt. Veel hits... 
maar problemen met het openen van het patroon. 
Deze rups at mijn blog op... hi hi.
Nu maar hopen dat dit zwaargewicht van een olifant zich rustig houdt op mijn blog.


Veel plezier met het haken!
  En Jasmine, dank voor het delen van dit prachtige patroon en dat ik de vertaling weer op mijn blog mag plaatsen. 
Wil je meer zien van Jasmine>> ga naar haar website: http://jasmine.in.ua/igrushki/slonyasha_bubochka/



Fijn weekend, ami fan

2 opmerkingen:

h&m