vrijdag 15 maart 2013

Pimpen

Voor mijn portofolio heb ik iets leuks bedacht.
Het is de bedoeling volgens school,
 dat je iets persoonlijks op de voorkant
van je map maakt. 
Nou laat dat maar aan mij over!!
Ik geloof dat ik beter ben in het maken
 van een voorkant, dan in het vullen van de map
met allemaal POP's en PAP's.
 (persoonlijk ontwikkelings plan en persoonlijk actie plan).
Met deze mooie voorkant hoop ik de helft al gewonnen te hebben van het eindexamengesprek hahahaha.
Nu nog een paar kiekjes van de details......
Wil je het hele verhaal bij deze gehaakte voorkant weten??
Lees dan op mijn weblog:

Groetz Petra.


2 opmerkingen:

  1. Mooi! Heel veel succes met je examen, aan je mapomslag zal het niet liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zeg aan de omslag van je map ligt het in ieder geval niet gr mery

    BeantwoordenVerwijderen

h&m