vrijdag 26 april 2013

Een lekker luchtig, maar vooral bloemig lentecolletje




Nu de lente nog zo lang koud blijft,
 komt zo'n licht en luchtig colletje 
in zachte kleurtjes goed van pas. 
Het patroontje komt uit een Japans boek,
 maar dan een beetje aangepast.
Het garen is een nieuw sokkenwolletje van Zitron,
 nog zonder wikkel, 
dat ik bij Astrid heb gekocht. 
Het is superzacht en heerlijk om mee te werken. 
Daarbij een haaknaald nr. 3.



Dit is echt heel erg leuk, zo'n bloemetje in je werk haken.
 Ik kom hierdoor meteen op allerlei ideeën, 
wat dacht je van haarbandjes, 
randjes aan kleding, armbandjes,
 er zijn echt heel veel toepassingen voor. 
Ik hoop dat ik je weer geïnspireerd heb. 
Ik denk dat ik eerst maar begin met een armbandje
 in oranje. :)
Oja, ik heb een tutorial op mijn blog geplaatst.

1 opmerking:

h&m