maandag 29 april 2013

Gehaakt topje



Deze mooie kleur roze katoengaren (Phildar Cotton 3, 62 Poudre) kon ik niet laten liggen. 
Ik maakte er dit topje van Drops design van.
 Ik heb het patroon wel aangepast naar mijn smaak,
 want de lengte vond ik nogal oubollig. 
En tijdens het haken kwam ik erachter,
 dat er een kraag aan de top zit
 (die zie je blijkbaar niet op de foto). 
Die vond ik ook niet zo hip, dus ook die liet ik weg.
 Deze korte variant vind ik heel leuk staan,
 al zeg ik het zelf, 
vooral met deze kleur groen... 
Er gaan 4 bolletjes in, dus snel te haken en niet duur.
 Hiervan ga ik er zeker nog een maken!

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi topje is dat zeg ik denk dat ik het ook ga maken ,maar dan in een andere kleur topjes heb je nooit genoeg .gr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi topje!
    Misschien ga ik deze ook maar aan mijn (lange) to-do-list toevoegen :)

    groetjes (www.twinklezcreations.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel chique, fris kleurtje, gebruikte je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel en inderdaad; topjes heb je nooit genoeg! En ik wil zeker de resultaten zien hoor!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

h&m