vrijdag 12 april 2013

Leuk, mijn eerste post op Haak Maar Aan!

Al weken, zo niet maanden, kijk ik geregeld op dit blog.
 Een paar weken geleden trok ik de stoute schoenen aan en mailde met de vraag of ik ook mag deelnemen.
 Mevrouwtje ongeduld kijkt eerst elk uur daarna elke dag.... En dan..... 
joehoe een uitnodiging om mee te doen met het redelijke verzoek om regelmatig te posten. 
Geen probleem toch, haken is leuk! 
Maar diezelfde avond voel ik iets in mijn vingers en pols wat ik daar niet wil voelen.
 Neeeeeee, tijdelijk uit de haakrolatie. 
Dus maar even wachten met het posten
 van mijn eerste berichtje. 
Ik doe er nog steeds verstandig aan om even niet te haken (lees, dit houd ik nog maximaal een week vol) 
maar daarna hoop ik weer leuke dingen te maken. 
De laatste post op mijn blog was van Olleke het olifantje.
 Zie hier het resultaat.




Meer zien van mijn creaties kan natuurlijk op mijn blog 
Zelf ben ik erg trots op de helicopter :)

groetjes, fijn weekend en hopelijk tot snel!
Zelda

2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend van je blessure!
    Als mede handwerkster moet ik er niet aan denken! Ik moet(!) haken!
    Wel leuke olifantjes zeg, schattig... Ben benieuwd wanneer je weer lekker bezig kan zijn!

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl
    hobbywerkjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, die knuffelactie! Ik ben meteen volger geworden van je blog.

      Groetjes Zelda

      Verwijderen

h&m