dinsdag 23 april 2013

Oma............

Al een tijdje heb ik niks meer laten zien. Ik heb niet helemaal stil gezeten maar
was zo druk met de studie, werk, gezin dat Bloggen er even niet in zat.
Maar zie hier......................................
Er is weer wat te showen ;-)

Mijn collega had dit patroon gezien. Het is het evenbeeld van haar oma en dus aan mij de vraag....
Je raadt het al, of ik dat wilde haken. Ja hoor, dat wilde ik wel. En zo is onder mijn handen een Elburgs vrouwtje gegroeid. Ze is erg leuk geworden en collega zal er zeker blij mee zijn ;-)
 
Nog een ander leuk plaatje in het kader van "Oranje boven..."
Hij is inmiddels berucht en beroemd het ornje kroontje maar hij blijft leuk.
En voor diegene die iets fleurigers willen.....een bloem ala Holandia.

A.s. zaterdag neem ik ze mee naar de kleedjesmarkt voor de verkoop voor het goede doel: Compassion. In de voorverkoop lopen ze al als een trein dus ik heb hoge verwachtingen ;-)
 
Groetz Petra.
 


1 opmerking:

  1. Wat een geweldig mooie oma sleutelhanger! En met die halsketting ik vind haar super. Wat is je blogadres? Succes zaterdag met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m