zondag 15 september 2013

AmiFan haakt Little Birds

Vóór de zomer werd ik door een wedstrijd en een tijdschrift (Mollie makes...) geïnspireerd.
Deze wedstrijd niet gewonnen (jammer genoeg wordt er ook niet gezegd wie wel) maar ik ben wel verder gegaan met dit thema. Dus nu op mijn blog. AmiFan haakt Little Birds.
Deze vogel is de ingezonden vogel voor de wedstrijd. Het is een heel klein vogeltje. Het past op je handpalm (5cm groot). Ik heb er meerdere verschillende ontworpen.
Elke vijf dagen plaats ik een nieuw vogeltje met patroon online:
De eerste staat klaar op http://cute-amigurumi.blogspot.nl/
In oktober neem ik even een pauze, want dan komen alle wasknijperbeestjes online... (met elke dag 1 nieuw patroon!) Maar daarna gaan we gewoon weer verder met de Little Birds.
 
Oh ja, ik heb nog iets leuks te melden! Er doen al 35 haaksters mee aan de HAAK SAMEN.
fijn weekend, AmiFan
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m