maandag 4 november 2013

Help!!! Ik heb stemmen nodig!!!!




Heb je een facebook account? Of kan je op een andere manier foto's liken???
Please!!! Help me aan stemmen.
Ik doe mee aan een wedstrijd van Little Yarn Friends. Je moest een Halloween knuffel maken.
Er zijn 37 prachtige creaties gemaakt... en je mag zo vaak stemmen als je wilt (natuurlijk maar 1x per foto, maar wel op meerdere foto's)
Stemmen kan nog tot 8 november. Dus wees snel, en help mij aan stemmen.
Hoe? ga naar de facebook pagina van Little Yarn Friends of klik hier.

Wat zit er in voor jou? Je kan gehaakte beer en drie fortune cookies (gehaakt) winnen. Toch ook leuk?

Dus stem op mij!
Nr. 6, de olifant met spook kleed is van mij...
Ik ben zo benieuwd!
Maar er zijn zoveel goede inzendingen!
Fijn als je het voor mij wilt doen!
 Dank!

3 opmerkingen:

  1. I have voted for you; there are many cute creations there! Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou op zoiets leuks en schattigs heb ik zeer zekers gestemd!!! Succes,van mij mag hij winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m