maandag 25 november 2013

Kom je stemmen??? 264 creaties!!!


Weer een stemronde... weer een wedstrijd.
Het najaar staat er vol mee.
Dit keer doet mijn walvis mee... heb nog geen goede naam voor bedacht....
Een internationale wedstrijd met wel 200 designs!!!
Deze week kunnen jullie stemmen.
Niet via facebook, of andere ingewikkelde constructies...
 maar gewoon door een hartje aan te klikken.
Kies de vijf leukste designs uit...
vul je naam en emailadres in...
En klaar!
En dan hoop ik dat je ook één hartje voor mij over hebt
groet AmiFan

3 opmerkingen:

  1. Zie zo stem is uitgebracht en natuurlijk is er ook een hartje gegaan naar je super schattig dolfijntje.
    Doet me zo terug naar de zomer verlangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stemmen is gebeurt.
    Groetjes en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je walvis is ontzettend leuk! Wat een inzendingen hè? Misschien wil er ook iemand stemmen op mijn creatie, Clara the Milkmaid?

    BeantwoordenVerwijderen

h&m