vrijdag 1 november 2013

Kreadoe... ook geweest?

Ook naar de kreadoe geweest? Ik wel! Vandaag.
Vermoeiend maar leuk.
Heerlijk neuzen bij de verschillende kraampjes. 
En leuke ideeën op doen.
Ook een paar kleine workshops gevolgd.

Het leukste vond ik het schilderen van een oesterschelp.
Gewoon met ecoline.
Voor mezelf zou ik andere kleuren hebben gekozen, 
maar deze is voor mijn dochter.
 Die had graag mee gewild,
 maar moest natuurlijk naar school. 
En gaan op zaterdag of zondag zat er niet in. 
Dus ik ging alleen... nou ja... 
met die vele anderen dames en heren! 
Maar goed. 
De oester is dus een klein cadeautje... 
waar ze heel blij mee was.
En natuurlijk bij Echtstudio en Hooked geweest.
 Daar stonden ze te arm breien. 
Erg leuk en simpel om te leren.... 
Thuis direct uitgeprobeerd...
ook weten hoe armbreien gaat? 
Kijk even op mijn blog voor een filmpje en voor nog meer ervaringen van mij op de kreadoe...
fijn weekend.
AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m