maandag 11 juli 2011

Welkom op Haakmaaraan!

Vandaag ben ik begonnen met een gemeenschappelijk blog, waar iedereen kan aanhaken
en zijn/haar creatieve uitspattingen met anderen kan delen!
Alles wat met breien en haken te maken heeft, is hier welkom!
Er zijn al verschillende Engelse blogs,
die samen een groep vormen.
In het Nederlands ben ik nog geen groep tegen gekomen,
dus ik dacht, leuk nu ook gewoon eentje in onze eigen moederstaal.
Vind je het leuk om bij deze groep aan te sluiten, laat het me weten en stuur me
je naam,je emailadres en het adres van je blog.
Heb je geen blog, dan is een google account (gmail) 
ook al voldoende om een post te kunnen maken op dit blog.

Wanneer je een uitnodiging krijgt, klik op de link en volg de instructie.
Meestal log je in met je gmail-account of blogger account en
dan zal je een onderdeel zijn van deze groep.
Het zal op je dasboard te zien zijn,
 als een van je groepen/blogs.
Iedereen is welkom in de Brijenkorf!
Iedereen, die wil laten zien, wat hij of zij haakt, maakt en breit .....

Als je inlogt via de uitnodiging, zal je instaat zijn om zelf  te posten hier op dit blog.
Hoe meer mensen hier een post maken, hoe leuker!
Zelfs, als je geen blog hebt, is het een mogelijkheid om toch te laten zien wat je allemaal maakt.
Voor degene die geen blog hebben, volg de link, die ik je stuur,
maak dan een gmailaccount aan, zoals wordt gevraagd,
log daarna  in met je gmailaccount,
dan ga je naar rechts boven in het blog en klik op nieuw bericht,
er komt een nieuw venster, waar je op de eerste regel een blogtitel kan invullen,
en in het grotere venster je tekst met afbeeldingen kan plaatsen!
Als je klaar bent, druk je op onderaan op publiceren en het staat op dit blog.
Voor vragen mail me maar!


Stuur een emailbericht naar lindevrouw@gmail.com




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ben de eerste hier met reaktie en ik doe heel graag mee...

    Marjo
    Marjo's Cosy Corner
    marjovandenberg@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk, ik doe mee!
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi joke proficiat met je nieuwe blog ik vind hem nu al mooi ,dat zal wat worden grtj ineke

    BeantwoordenVerwijderen

h&m