dinsdag 24 april 2012

Bladwijzer en granny-square kussen


♥♥♥

Lieve allemaal,
Ik wil jullie eerst bedanken voor al jullie lieve reacties op m´n 1e bericht, en op mijn site.
Zaterdag haakte ik een boekenlegger voor een nicht, 
iedereen moet een bladwijzer maken voor haar bruiloft.
En ik ging weer aan de haak;)

Ik hoop dat ze het zelf ook leuk vind, want ik ben danig in m'n sas:)
Ik haakte dit namelijk zonder een vast patroon, ik haakte naar m'n eigen idee.Nou ja, de bladwijzer is gehaakt met granny stripes, en het bloemetje komt ook ergens vandaan, maar verder heb ik het zelf verzonnen.Dit is geloof ik m'n eerste haakwerk zonder écht een vast patroon dus.

Verder ben ik weer bezig geweest met m'n kussen.




Alleen zet ik hiervan niet telkens een logje van, wil je dit wel volgen, kijk dan hier.

♥♥♥

Liefs, Caren



1 opmerking:

h&m