maandag 12 augustus 2013

Sissy de slang

Mag ik jullie voorstellen aan .... Sissy de Slang. 


Een jaar geleden gehaakt, maar nog niet vergeten
 door mijn kinderen!
 Hoe kan het ook anders... 
Met zijn prachtige kleuren en zachte wol (Catania)
 heeft hij een hoog knuffelgehalte.
Daarom wilde ik hem nog even in het zonnetje zetten.


Ik zag hem bij Lucy, van Attic 24.. en dacht.. 
DIE wil ik ook maken.
 Dus dit is naar eigen ontwerp... 
ach af en toe een stukje afhalen,
 en dan weer vrolijk verder gaan!


Sssssss!!
 Hier lig ik op de stoel uit te rusten 
van al het geknuffel.


Wil je meer van mij zien... en van mijn vriendje Ko het Konijn... Kijk dan even op dit vrolijke blog over haken, wonen, tuin & meer:

www.tbezigebijtje.blogspot.com  (dit linkje gaat meteen naar Sissy.. Klik op de Header om naar de meest recente posts te gaan!)

Groetjes, Miriam

4 opmerkingen:

  1. Ook toevallig, ik heb er 2 opstaan voor mijn kleindochters, maar ik brei ze. Deze is veel leuker. Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou heel graag zo'n slang voor mijn zoon hebben, hij speelt er zo graag op peutergym mee!

    Hoe kan ik aan zo'n slang/patroon komen? en is het moeilijk te maken?

    Vriendelijke groet, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

h&m