maandag 3 maart 2014

In de afgelopen februari vakantie lekker naar de sneeuw geweest. 
En natuurlijk wil ik daar - in de zon - ook lekker kunnen haken. 
Maar ja, februari is koud... en haken met handschoenen aan niet echt prettig.
Ik heb trouwens wanten... dat wil helemaal niet!

Op de site van Redheart had ik al lang geleden een prachtig patroon gevonden. 
Het heet texting gloves. 
Dus handschoenen waar je mee je Smart phone kan bedienen.. of je ipad... 
Want buiten en met handschoenen aan lukt dat ook niet.

Ik dacht.... met die handschoenen kan ik ook mee haken. 
Want wat wil ik vrij hebben... dat zijn mijn wijsvingers en mijn duimen... 
Dus ik aan de slag. 
Had nog een prachtige bol  van Lang Yarns: JAWOLL MAGIC dégradé. 
De kleur blauw/ zwart.


En dit is het resultaat.
Het patroon is erg leuk om te maken. 
De boord is gehaakt met de Reliëfsteek, afwisselend  voor en achter.



 Wil je deze handige handschoenen ook maken...
Lekker op tijd voor de volgende winter, of voor een fris voorjaarszonnetje?

groet AmiFan
http://cute-amigurumi.blogspot.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m