vrijdag 23 mei 2014

♥♥♥ 1000 x Downloads ♥♥♥ 1000 x Bedankt ♥♥♥

Ik maak sinds december 2013 mijn patronen ook zichtbaar op Raverly.  
Hierdoor kan ik ze nu in pdf maken en kunnen jullie ze downloaden. Dat is wel zo handig.
Eerst deed ik dit natuurlijk alleen in het Nederlands. 
Ook kreeg ik regelmatig de vraag of ik mijn patronen ook in het Engels kon vertalen. 
Eerst liet ik dat doen door iemand. Maar die haakte halverwege af... En toen heb ik zelf de stoute schoenen aan getrokken en ben het zelf gaan doen. Een stapeltje voorbeelden van Engels talige patronen ernaast en vertalen maar.
.Mijn Engels is niet zo goed. Maar de tekst waar het om gaat - het patroon - is prima te volgen. 
Tenminste... ik krijg geen of weinig commentaar.

Nu ben ik al een poosje de trotse designer van Zazzle de muis.
Ook op dit blog is het een pagina dat veel wordt bezocht.


Maar op Raverly is het mijn beste patroon tot nu toe.
Deze week was al te zien dan het aantal downloads over de 900 ging.
Afgelopen maandag stond het op 992...

En gisteren op :

En nu, vandaag, is het dan zover!!!
 1000x Gedownload!!!

En Raverly telt unieke downloads. 
Dus elk uniek IP adres.
Gaaf he?
Wil je weten hoe mijn andere patronen het doen? En welke er binnenkort aan komen?
Klik dan even door naar mijn blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m